28 Aralık 2011 Çarşamba

falım daki kılçık

Az önce hüseyinle türk kahvesi içtik.kendim kendime bakınıyordum öyle anlamıyorum.böyle tırtıklı bişey gördüm.hüseyinde baktı bu ne olum dedi.kılçık gibi bişey dedim balık olur ya kısmetim varmış ama yemişler çok güldük ya.halil sezai konseri vardı mask arena diye bi yerde.tıka basa 1000 kişi alacak bi yere en az 1500 kişilik bilet satmışlar giremedi millet kaldı dışarıda kimseye de parasını vermediler.adam diyor yarın gelin vereyim face ten mesaj atın.biletleride aldı onları da vermedi.böyle salak bi yer görmedim ben.inşallah alırız paramızı.bi kaç şarkısını duydum aşağıdan zaten beğenmedimde pek bişeye benzemiyor.değmez yani o paraya.biletix ler falan boşuna mı abi organizasyona bak daha kimse gitmez oraya.gidenlerde mahvolmuş zaten kan ter içinde iniyorlardı aşağıya.geldim bende eve okan ı izliyorum daha güzel.ohhh

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder