20 Aralık 2011 Salı

The End ?

bu ne yağmur lan böyle çanakkale de.dışarda flashlar patlıyor.istanbula gittim geldim iyi geldi ya daha var okulun bitmesine.epey hemde.gece de nöbet vardı çok fazla yoruldum hiç uyumadan bide oraya gittik.uyutmadılar da zaten.sonra çıktık yağmur yağıyordu arkadaşla taksici amca bizi durağa kadar bırakır mısın dedik adam bıraktı bizi para da almadı :)uyudum uyandım şu anda richie rich i izliyorum :)çokizlerdim küçükken hala seviyorum.richie nin suç makinesi diye bir şeyi var süper ya suçluyu buluyor hemen.istanbulda sherlock holmes a game of shadows filmini izledim.muhteşem bir film kesinlikle izlenmeli.birinci filmi kadar komik değil ama aksiyon sahneleri çok güzel.özellikle sonunda ki isveçte geçen sahneler çok güzeldi. son sahne şöyle : The End ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder