24 Aralık 2011 Cumartesi

Clockyyy!!!!!!

bu zımbırtı yemin ederim psikopatça bişey.nasıl biri düşündüde yaptı bilmiyorum.bugün gazete okuyodum internette yanda reklamı çıktı bişeylerin.açıldı tabi kendi kendine her zamanki gibi.neyse açtım bakıyordum bu saati gördüm.çok farklı bişey insana sinirden cinnet getirtecek bişey sabahları.şöyle bi alet.pille çalışıyor.alarmı kuruyorsun.çok yüksek olmayan bi yere koyuyorsun.belli ayarları var.tekerler çalışıyor tabi.kurduğun saat geldi mesela diyelim bu deli deli ötmeye başlıyor kendini alet aşağı atıyor.dönüyor,ışık saçıyor,yüksek cins sesler çıkartıyor araba alarmlarından bile beter sesler yani.nereye gideceği belli değil ama.mecburen seve seve sıcacık yatağından kalkmak zorundasın yani.nereye gideceğide belli değil her seferinde farklı gidiyor.yakalayabilirsen kalkıp susturmak zorundasın.yatağın altına bi yere kaçsa hadi bide onu çıkar ordan.zaten sabahları sinirli olur insan genelde bu uyandırsa bide adamı cinnet getirip evde kim varsa kesersin.muhteşem sapıkça bi fikir yeminle.bi tane daha var böyle saatin tepesinde pervane var atıyor onu alarm çaldığında gidiyor pervane bi yere bulup yerine takmadıkça susmuyor.bu o kadar beter değil.ama çok fena ya clocky helal düşünen adama.güllü yengeme alıcam bi tane bulaşık makinesi alabilmesi için :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder