22 Aralık 2011 Perşembe

doğumgünümm

çok güzel bir doğumgünü geçirdim istanbulda olduğum için arkadaşlar yine yapmışlar.geçen gün fatma balık yemiş face e yazmış bende kızmıştım niye çağırmadın diye.bugünde beni kandırmışlar balık yicez gel diye bende harbiden öyle sandım.gittik sonra evde kola yok gidin de alın diye beni gönderdiler aşağıya leylayla indik.bi geldim baktım içerde mumlar yanıyor pasta almışlar şok oldum.hemde üstüne birde ne zamandır alacağım arçelik in türk kahvesi makinesini almışlar.çok sevindim gerçekten çok teşekkür ediyorum hepsine.leyla da bere almış sağolsun :))üçüncü doğum günü oldu ya.geçen akşam da ev arkadaşlarım yaptılar galatasaray forması almışlar orda da çok sevindim.teşekkür ediyorum hepsine tekrar çok güzel oldu ilk defa bu kadar güzel oldu.seviyorum hepinizi......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder