13 Ekim 2011 Perşembe

suuuu!!!!!!!

bugün sabah 8 de kalkıp ingilizce dersine gitmeye çok üşendim ve gitmedim.sonraki derse zaten hoca gelmedi imza atıp çıktık.ordan beden dersi için havuza gittik.yüzme olarak geçiyor hep.çanakkale ya burada her yer 5 dakka küçük yer ama okuldan havuza gitmek 1 saati geçti.araba değiştirdik resmen.yürüsem daha çabuk giderdim valla abartmıyorum.gittim belgeleri bıraktım geçen sene hep gittik hiç belge falan vermedik bu sene herifler bi dünya belge istediler. çok kalabalık ya erkek grubu kızlar 10 15kişi girdiler.biz 25 falan vardık belki daha fazla.bide yüzme bilenle bilmeyenler bölündü ayrı ayrı girdik.hiçbişey anlamadım.hamlamışım zaten yüzemedim bile.ama iyi düşünmüşler haftada bir gün yüzmek iyidir yaz kış spor yapıyoruz yata yata yağ bağladık zaten.sonra dalış yapmaya gittik ama hiç halim yoktu dalmadım.haftaya badim fatmayla beraber dalış yapıcaz.bir ara hocadan izin alıp acildenöbet tutucaz zevkli oluyor ya arkadaşlarla.film bakıyorum şimdi.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder