8 Ekim 2011 Cumartesi

geçen haftaki acil nöbeti

geçen pazartesi gecesi 2 arkadaşla çanakkale devlet hastanesinde staj nöbetimiz vardı.çok korkarak gittim 16 saatti çünkü.biz gittik iyi ki de staj varmış çok fazla yoğundu.sonradan iki arkadaş daha geldi doğumhane stajına gidememişlerdi.bir gece de 500 hasta geldi.ben ön taraftaydım o yüzden çok hastayla ilgilendim.112 sürekli hasta getiriyordu.kalp krizi geçiren bir hasta vardı müdahale ettik ama kurtaramadık.kadının öz yeğeni de sağlıkçıydı.adam zaten gelmeden başlamıştı müdahaleye.hastanede de devam etti çok etkilendim.hem ağlıyor hem kalp masajı yapıyordu.yarım saat yapıldı kalp masajı.bende yardım ettim.oğlu duyunca annesinin öldüğünü kapıyı tekmelemeye başladı.kırdı sonunda kapıyı ama güvenlik tuttu.bizi vuracak falan sandım ama ben.sonra gece çok şükür kesildi biraz.insanlar çok gereksiz yere acilleri meşgul ediyorlar.ordaki çalışanların da canı var yani.grip olup nezle olup acile gelmeyin gündüz polikliniklere gidin.bu pazartesi gece yine nöbet var.kolay gelsin bize

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder