15 Ekim 2011 Cumartesi

disko kralı

bu gece ki disko kralının temposu çok düşüktü.aslında çok iyi konuklarda vardı.çok fazla video falan giriliyor konuklarla muhabbetten çok videolar var çokta uzun bu videolar.tam bi muhabbete başlanıyor güzel gidiyor gülüyorsun çat bi video reklam bişey giriyor kalıyorsun öyle.okanın başka kanala geçmesi takdir edilir 5 gece uzun uzun programlar yapıyor tabi takdir ediyorum ama inanılmaz bunaltıcı reklam var.ben zaten bunu anamıyorum ben şimdi o reklamdaki içeçeği görünce gidip almam iğrendim reklamından nasıl bi mantık ki bu.neyse önderin olduğu bölümler çok uzun.bide yeterince komik olamıyorlar.aziz kedi ve zeki enes akkan arattırıyor kendini.tabi en çokta feyyaz.heidi yi görünce çok eğleniriz diye düşündüm amaçsız saçma bi muhabbet vardı.bence kendileride birşey anlamadı.çek bakalım da ali çimen daha iyiydi.ama okan bunları kaale alır ona göre bişeyler yapar umarım.çok emek veriyor tabi.eline sağık okan yine de güzeldi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder