11 Ekim 2011 Salı

nöbet sonrası

Nöbete gittik çok yoğun yağmur altında ama çok kötü yağmur yağdı hasta olduk ıslanmaktan.çok sakindi eğitim araştırma.bizden bir gün önce su basmış acili kanalizasyon patlamış düşünün artık.4 te falan gittik herhalde yağmur yüzünden hasta yoktu pek gelen.10 hasta falan baktım herhalde.gece bir çocuk geldi 2.5 yaşında kırmış kolunu yataktan düşmüş.sarışın böyle güzel bi çocuktu.sabahtan ameliyat olacaktı ne oldu bilmiyorum biz çıktık 7 den sonra.sakindi ama kimse olmayınca insan daha çok yoruluyor.geçen hafta 500 hasta geldi bi gecede kıyas bile edilmez yani.canımız sıkıldı bizde servisleri gezdik ordan oraya.sonra acil sorumlumuz topladı bizi damaryolu açmayan arkadaş vardı ona benim üzerimde damar yolu açtırdı.iğne acıtmadı ama flasteri çekerken çok daha fazla acıdı.sabahtan geldim yattım ama başım ağrıyor hala ve soğuk havalar hasta oluyorum galiba nefret ederim zaten.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder