16 Ekim 2011 Pazar

haftasonu

cumadan beri evde yatıyoruz sadece.internet maçlar film falan öyle gidiyor.çanakkale kadar soğuk bi yer olamaz herhalde.Van lı bir arkadaşım var çocuk diyo ki van da bile bu kadar soğuk olmuyor.donup felç geçirip kalıyorsun.ellerini cebinden çıkarmak mümkün değil.bende daha soğuk olmaz diye daha doğru düzgün bi mont almadım ama pişman oldum.hava 5-6 derece falan.istanbulda çok soğukmuş.ismail bile dayanamadı açtı kaloriferleri.dün basket maçları izledik.beşiktaş maçı vardı çok kötü yenildi ona güldük baya.bu akşam da galatasaray-bursa maçı vardı onu izledik internetten lig tv aldık iyi ki de almışız.internet te güzel.yarın ders var ama kaçta bilmiyorum.ayın 31 inde yoğun bakım nöbeti var bu hafta hiç nöbetim yok.hocayla konuşup yarın tutucam izin verirse o nöbeti.o zaman 27 sinde gidicem istanbula.biraz erken kaçmak lazım yoksa hiç gidip anlamıcaz tatilden bişey.bu sene çok rahat ya okul 5-6 ders falan var salı sabah stajdan çıkıyoruz cuma cumartesi pazar boş.istanbulda şu işlerimizi hallederim ya inşallah.galatasaray maçı güzeldi iyi oynadı baya galatasaray ama sercan yıldırıma ayar oldum s.ktir git sercan resmen bize karşı oynadı eski takımı diye onların lehine de oynanmaz ki.neyse şimdi film izlicem arabalar 2 muhtemelen.iyi akşamlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder