18 Ocak 2012 Çarşamba

türkiyenin her yerinden

bugün amcamın mağazasına gittik annemle borç harç mevzuları vardı.neyse girdik mağazaya telefonda konuşuyordu suat abi.alacak mevzuları varmış adam vermemiş parasını telefonda bir tartışmaları var çok komikti.suat abi sordu adama nereliydin sen diye adam dedi: türkiyenin her yerindenim ben! koptuk orda resmen dalga geçiyordu ama baya güldük.akşam da arkadaşımla çıktık turladık araba aldı onunla bir turladık çok güzel ya arabası ondan alabiliriz belki.bizim arabayı yeniden ilana koyduk bugün baya arayan kişi oldu.adam ta kalkıp gelicek erzurumdan arabayı almaya.ben burdan karşıya gitmeye bile üşeniyorum gözümde çok büyüyor valla helal olsun.dün galeriye gittik bizim arabaya çok dramatik fiyatlar verdiler.bugünde biri takas yapmak için mesaj atmış.arabası bizim bundan önceki arabamız transporter.nasılda geldi birden aklıma.çok seviyordum ben onu gitmediğimiz yer kalmadı onunla 8 sene civarı kullandık sonra şimdikini aldık ama ben hiç ısınamadım buna.inşallah halledip alacağız bir araba.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder