4 Ocak 2012 Çarşamba

bulaşıkkk

bugün havuza girdim ne su kaçmış kulağıma öyle beynimde filler tepişiyor.zıpladım zıpladım çıkmadı.finaller güzel gidiyor çok şükür.dün gece uyuyamadım.arkadaşlarında sınavları vardı bulaşıkları yıkayacaktım.oturmuşum.sonra saat 4 buçuk gibi gittim yattım.uyuyamadım bir türlü.sonra kalktım bulaşık yıkadım ya o saatte.şimdi star da bir yarışma var onu izliyorum.bu arada ikinci kere değişmiş star ın logosu biraz daha bişeye benzemiş.neyse yarışma Eyvah Düşüyorum.böyle soru soruyorlar 25 saniyede bilmeye çalışıyor bilemezse küt aşağıya.adamla kadın yarıştı.adama polisin numarasını sordular.adam şaşırdı gelmedi aklına saydı valla 110 111 112 113 114 sonra abarttı 150 154 155 dedi kurtuldu.kadına da ambulansın numarasını sordular kadın yok bilemedi ya.başladı 11 den 160 a kadar saydı hepsini.panik psikolojisi demekki çok farklı.hiç mi düşünmüyor şaşırdım çok.acil bişey olsa bu kadının eline kalanlar öldü valla.salak kadın ayar oldum lan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder