15 Nisan 2012 Pazar

Dünyayı Kurtaran Adam ve Uzay Yolu

Dün gece Star da Kült Türk Filmleri kuşağı başlamıştı.Çok ilginç filmler verilecek.Çok ilginç filmlerimiz varmış.Sevimli Frankenstein,Şeytan işte çakma filmler yani.Ama hakikaten çok büyük berbat bir film Dünyayı Kurtaran Adam.Dünyanın en kötü filmi seçilmesi çok normal.O kadar kötü ki tarif bile edemiyorum.Zaten iyi kötü herkes izlemiştir.Aynı saatte Tv8 de Uzay yolu serisi vardı ama eski olanı.Uzay yolu 3.filmin yapım tarihi 1984.Bizimki 1982.Aralarında sadece 2 yıl var ama öyle bi kalite farkı var ki 200 senelik resmen.Adamın o zamanlarda kullandığı görüntü kalitesine biz daha yeni yeni başladık.Gerçi film bugünki DVD kalitesinde.Nasıl yapıyor bilmiyorum ama Tv 8 filmleri çok kaliteli veriyor.İnşallah artık daha kaliteli filmler başlar.Malum hani TÜRKİYENİN EN PAHALI YAPIMI ya 'Fetih' malum yani o filmin hali ortada.Kafa aynı değişmemiş yani görüldüğü üzere.Acayip Hikayeler diye bir dizi daha başladı.O da değişik hoşuma gitti biraz senaryo daha iyi olursa süper dizi olur.İntihar etmek isteyen kadına sen kendini öldürme para vereyim sana ben seni öldüreyim demek hakikaten acayip hikaye.Haluk Bilginer özellikle çok iyiydi
Annemler Kanal 7 de tuhaf bir film gibi bişey izledi ismi Rızk o daha Acayip bir hikayeydi.Adamla kadın var şimdi evli bunlar.Çocukları oluyor ama aldırmak istiyorlar sonra aldırmıyorlar.neyse çocuk doğuyor sonra biri çocuğu kaçırıyor.Telefon ediyorlar işte şuraya gelin diye.Genç bir çocuk çıkıyor karşılarına kucağında bebekle.Elinde silah var.Burdaki muhabbetler çok manyaktı.Şimdi diyor çocuk ya sizden birini öldüreyim ya da bebeği.Adam atılıyor : bir bebek babasız yaşayabilir ama annesiz yaşayamaz.Annesi hayır beni öldür falan diyor.Sonra çocuk ikinizi birden öldüreyim diyor çocuk bana kalsın.bunlara doğrultuyor silahı çekiyor tetiği ama silah kuru sıkı.Sonra arkada ahırdan bunların anneleri çıkıyor.Çocuğunuzun kıymetini anlayın diye çocuğunuzu ben kaçırttım falan kafalar güzel baya.Abi bu ne saçma hikaye.Bundan ala Acayip hikayemi olur.Neyse ben beğendim tavsiyede ederim Acayip Hikayeleri.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder